

Patch 1.2 nicht vor Montag 
Geschrieben am 13.03. 2008 - 02:29 von Bob_ROss
Scapes, Community Manager bei FSS, hat im offiziellen Forum
soeben bekannt gegeben, dass Patch 1.2 am Montag auf die Server aufgespielt werden soll.
[Scapes zu Patch 1.2]
Our astute Hellgaters here on the forums have been noting that we planned to release Patch 1.2 onto the live servers early this week and have been politely asking about it. The update was initially delayed by the service outage experienced on Tuesday and a major bug which damaged your data files if you had installed the game's patches in a certain order. When the service was restored and the bug was dealt with, a new hold reared its head, one that caused characters to lose their world map information (the M button map).
Test Center should see a new build tomorrow which fixes this but we will have to wait until Monday to release it. This is to make sure that the office is populated when a new build hits the live servers should an unforeseen evil lurking in the build surface and start crawling through our players' monitors and being generally unpleasant towards them. By all accounts, however, this is the last hold before Patch 1.2 can be pushed to the live servers.
Would like to say a quick thanks to all our Hellgaters who are trying out the builds we put on Test Center and reporting the issues they find.
-- Scapes
Nachdem der Serverausfall und ein schwerwiegender Bug im letzten Testcenter-Build, welcher Dateien beschädigte, behoben wurde, gibt es also nun eine weitere Verzögerung.
So sei kurzfristig ein neuer Bug aufgetaucht, der die Informationen der Übersichtskarte verschwinden ließ. Mit dem neuen Testcenter-Build, der in den Morgenstunden aufgespielt werden soll, wird dieser Bug behoben sein. Scapes verspricht, dass dies die letzte Verschiebung des lang ersehnten Updates sein soll:
"By all accounts, however, this is the last hold before Patch 1.2 can be pushed to the live servers."
Die Flagship Studios wollen den Patch erst am Montag veröffentlichen, damit sie mit einem voll besetzten Team auf eventuell auftretende Probleme reagieren können.
- Quelle: offizielles Forum 
62 Kommentare