![]() - Aktuelle News
![]() - Features
![]() - Übersetzungen
![]() - Übersicht
![]() - Das Team
![]() - Patches
! |
Hellgate: London Hellgate London News
Unsere Freunde von GamaSutra machten ein Interview mit David DeMartini von Electronic Arts. Dieser Sprach auch über die Probleme von Hellgate: London. "We’re certainly sad with the results for Flagship and what’s happened with Hellgate, because at the time we signed it, we were trying to get involved in a very complicated relationship between Namco and Flagship. Bei EA sieht man einen verfrühten Release als Hauptgrund für die folgenden Probleme. Als die notwendige Qualität erreicht war, seien die meisten Spieler bereits abgewandert. "We were co-publishing with Namco. I’m not going to dodge a bullet — we had people who were actively working with them on the title. Über die Hintergründe des frühen Releases schweigt sich DiMartini aber aus. FSS sei in einer Situation gewesen in der man das Spiele einfach herausbringen musste. "It was strictly an issue of the gameplay and game quality needing to be higher at the start. Unfortunately, Flagship was in a situation where they weren’t in a position to hold the game any longer, and the situation kind of took over." Abschließend hat er aber doch noch ein Lob für die Entwickler übrig: "The guys who worked on it spent thousands of hours trying to make that concept work, and sometimes we just don't see something. Sometimes, we just didn't take enough time. Sometimes, things don't work out the way you expect. Hellgatelondon.de ist keine offizielle Webseite der Flagship Studios/EA .
Hellgate London und Flagship Studios sind eingetragene Markenzeichen von Flagship Studios Inc. Impressum | Werben | Spore | Mythos Fanseite | Starcraft 2 |
![]() ![]() ![]() |